fredag 9 mars 2018

Olika butiker


I dag två dagar efter lagd order fick jag mina Hardy spetsar som jag beställde hos Fishline. Dom levererar fraktfritt så priset är detsamma. Varför Fishline? Jo jag hade en order på samma spetsar från en butik i Halland som lovar leverans inom några dagar. 
Men efter 10 dagar annullerade jag den ordern och vände mig till Fishline som levererade omgående.
En fråga jag ställer mig är varför vissa butiker inte talar om att varan inte finns tillgänglig utan bara vill att man lägger en order.
Hur svårt kan det vara med dagens teknik att tala om på sin hemsida vad som gäller.

Nu skall dessa spetsar förses med nylontafs och eftersom jag är ganska luttrad skall dom vägas/mätas. För i morgon skall dom om vädret tillåter provkastas. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar