torsdag 22 februari 2018

Utmärkelse...


 I dag får jag känna mig stolt och hedrad.Fick ett mejl från fiskeklubben jag är med i. SSG står för Sällskapet sportfiskarna Göteborg.

 SSGs styrelse har vid sammanträdet den 7 februari 2018 beslutat att tilldela dig vår högsta utmärkelse - SSGs Hederstecken- för ditt förtjänstfulla arbete att lära ut flugkastandets ädla konst till sällskapets medlemmar och övriga sportfiskare.
 
Du inbjudes till vårsammanträdet den 22 februari klockan 19 på klubb Haket att mottaga Hederstecknet
 
Kristian Pedersen

Ordförande

Roligt att få uppskattning för det jag brinner mest för, flugkastandet. Det är många som fått tips och råd under dom snart 20 åren som jag har träningskastat.

                                 Här kommer lite bilder från gångna år.

Många spön att prova

En trevlig dag vid sjön

Diskussion om linor.
Dom unga i SSG är vetgiriga.
Tydligen fler än jag som tränar

SSG veteranen å legenden Olof Johansson ville prova Skagitlinor.

Gubbdagis.
Kul med många gubbar.
Så ser det ut ibland.
Duktiga laxfiskare som ville ha lite tips,

En hjälpande hand.

Kastning även på vintern om vädret tillåter
Intresserade SSG medlemmar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar