tisdag 25 januari 2011

Danielsson

Fick hem min Control 7-12 förra veckan och tyvärr har dom minskat rullfoten med ca 4 mm så den passar dåligt på mina spön. Min gamla Control hade samma rullfot och då skickade Danielsson en äldre rullfot så nu funkar den fint.
 Ringde Gunnar på Danielsson och frågade efter en rullfot till den nya rullen.Han har letat efter en gammal rullfot men hittade ingen. Han ringde mig i dag och berättade att han tagit en fot från en gammal rulle lagt den i ett kuvert å skickat den till mig idag.
Snacka om bra service!!!Jag har då aldrig mött ett sådan fint bemötande!!All heder åt Danielsson Flyreels.

Det lutar nog mot kasträning på fredag -lördag om vädret tillåter.



 Ha det bra å lev väl

1 kommentar:

  1. Torsdagsflickorna26 januari 2011 kl. 10:07

    Tisdagskramar från Torsdagsflickorna! Grattis!!

    SvaraRadera