lördag 9 juni 2012

En fin morgon

Vacker morgon vid ån

En frisk morgon blev det efter nattens regn så jag var vid ån tidigt men vattnet har sjunkit ytterligare så nu börjar det bli lågt vilket innebär dålig fart på flugan.
Berny kom 2 tim efter mig och det är ju alltid trevligt att ha någon att prata med mellan fiskepassen.
I morgon blir det nog en sväng till Rådasjön för att träna med andra spön än dom jag fiskat med denna veckan.
Mötte en ung grabb som bodde vid ån. Han fiskade på en liten bit hos markägare och  nyss börjat med tvåhandskastning. Kristoffer som killen heter stod på klubbens kölista och hoppades att komma med inom det närmaste året.
Jag lovade hjälpa honom med kastningen men glömde att ta hans tel nr så Kristoffer om du läser detta slå mig en signal du fick ju mitt tel nr:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar