tisdag 23 juli 2013

Sol & värme

En bild från en svunnen epok på västerhavet.

Bad och kastning blev det i dag på morgonen,var ju nyfiken på den för mig nya skjutlinan från Rio.Tack BG för tipset. Av alla sjunkande skjutlinor jag provat verkar denna vara  nr1 före Amnesia. Inte så grov men lite högre styrka.
Till skillnad mot Amnesia behövde jag inte sträcka Slick Shooter linan. Nu återstår att se hur den uppför sig i strömmande vatten.
Jag måste ge en eloge till firman Mistpool i Finland för en fantastisk service!!! Beställde dessa skjutlinor på torsdag och på måndag kom dom i brevlådan. Å framförallt till ett pris som låg betydligt under handlarna här i Göteborg och utan fraktkostnad.

En eloge vill jag också ge till Danielsson Flyreels. Ville ha dom större vevarna till mina rullar och utan kostnad skickar dom mig 4 st vevar och balansvikter utan kostnad. Vilken kanonservice!!! Då byter man inte rullar i första taget.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar