fredag 4 maj 2018

Rio Body Long på olika spö och lite film

Lasse B laddar med Loop Cross S1


Åter en fin förmiddag blev det vid sjön. I dag var det mycket för att testa hur mitt knä funkar. Jo det var acceptabelt att gå på den förhållandevis jämna stranden.
Lasse B kom till sjön för att jag skulle få känna på hans Loop Cross S1 12´# 7 med en Rio Scandi Body Long #8.
Spöt är ju underbart men dom första kasten var inte så trevliga, mest för att det satt en sjunk 8 spets kopplad till bodyn.

       

          Som framgår av film 2 bytte vi spets och då visade spöt sitt rätta jag. 


  
 Sedan var det dax att testa CTS Affinity DQ 13´#7/8 med Rio Scandi Body Long med Hardy 12 fots 6g spets. Vad jag tycker om den kombon framgår av filmen. Likaså sista filmen där jag Kör med Nextcast SalarFinder 40 med 12 fots spets. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar