tisdag 12 mars 2019

Danielsson IGEN !!!!!!!

Min Controll rulle är som ny igen



Så fick jag tillbaka min 10 år gamla Controll rulle som råkat ut för ett haveri.
Tydligen någon packbox som inte ville vara med efter alla dessa år så det kom grus i maskineriet.
Haveriet var så omfattande att Carl Fältsjö skulle erbjuda mig ett bra pris på en ny Controll rulle.
Men eftersom jag har fem spolar till denna underbara rulle så skulle Carl kolla om det gick att åtgärda min favorit rulle.
Återigen löser Danielsson problemet med en 10 år gammal rulle. Märk väl utan kostnad !!!
Finns det överhuvudtaget någon rulltillverkare som hade bemödat sig att reparera en så gammal rulle. Jag är tveksam till det.Svaret hade säkert blivit: köp en ny!
Återigen en stor eloge till Danielsson och Carl Fältsjö för en fantastisk sevice som även innefattade några telefon samtal.
Som vi pratade om i telefon Carl tar jag med några av mina egen-bakade surdegsbröd till sportfiskemässan Tack för hjälpen,Danielsson.









5 kommentarer:

  1. Härligt! De är grymma på Danielsson.. :D

    SvaraRadera
  2. Bra för dig Berndt!
    Ännu bättre för Danielsson, som får reklam på en välbesökt blogg. Väldigt billigt jämfört med en annons!

    SvaraRadera
  3. Den reklamen bjuder jag mer än gärna på för ett sånt fantastiskt företag.

    SvaraRadera
  4. Danielsson lika med Kalasjnikovkvalitet. Rullar som jag vågar låna ut vid guidning och kastinstruktion.

    SvaraRadera
  5. Håller med dig fullständigt.

    SvaraRadera