lördag 6 november 2010

Råkallt vid sjön

Dagen började med strålande sol och jag njöt av solvärmen.Men efter en timma så kom en råkall dimma svepande över sjön.
Mina kast sitter nu till 95% så jag känner mig jäkligt nöjd att se resultatet av alla träningstimmar. I dag var Magnus  och Kent med vid sjön och jag ser hur dom redan blivit bättre kastare på den korta tid dom varit med mig och tränat.Jättekul. Mitt Daiwa Lochmor Z ställer jag undan som reservspö då jag hörde knakandet igen.Konstigt i går hördes det inget alls... Favoriten CND 15,6 fotarn känns bara goare för varje pass körde CNDlinan med olika spetsar å det sitter klockrent. Stealthlinan kastar nog ännu bättre en i mitt tycke underbar lina.


I morgon tar jag nya tag vid sjön å den som känner för att svinga flugspö så bara haka på. Blir med största sannolikhet badet (Sisjön).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar