fredag 10 maj 2013

Fiskesnack


Åter en fin dag vid ån fick jag,fiskade med både en och  tvåhands spö. På CTS 13 kör jag mitt eget Skagitkoncept och det sitter kanonfint. Fick besök vid ån i dag av Rolle så det blev ju mycket fiskesnack.
Rolle kommer ibland och kollar när vi tränar under vintern å nu fick jag visa honom mitt Skagitkoncept.Han fick se med egna ögon hur fantastiskt detta funkar under praktiskt fiske. Framförallt Perry-Poke kastet.
Han sa själv att han fått en helt annan syn på detta med Skagit. Det beror säkert på att jag inte anammat allt rakt av utan kör mitt eget koncept.

I morgon kör jag åter ett pass i Rådasjö,Jag fick ett telefonsamtal från en gubbe som ville ha lite hjälp med kastningen och är jag ändå där så kanske jag kan hjälpa honom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar