onsdag 23 april 2014

Guidelines demo

Från dagens demo

Så var det över Guidelines demo i Säveån ( Kåhögsbron). I stort sett dom vanliga gubbarna dök upp och ville prova lite olika spön. Själv frågade jag Håkan Norling om han hade någon Skagitlina på G.
Nu fick han hämta en egen händigt i hopknåpad lina som han apterade på ett Reaction 14,9´# 9/10. Inga dåliga grejer, Många som inte hade provat Skagit blev väldigt överraskade hur fantastiskt det kastade.

Ändå hade Håkan ett lätt Skagitkoncept precis som det jag själv kör med. Som vanligt på dessa demon hittar jag inget som är bättre än vad jag har i dag.

Lite kul att höra Håkan hålla med om att Guideline kommit på efterkälken när det gäller Skagitlinor.
En sväng till sjön blir det säker i morgon, skall prova en gammal flytlina på 11,3 fotarn.
Många på dagens demo ville ha hjälp med sin kastning å som jag sagt till alla är det bara att kontakta mig så ställer jag hjärna upp. Träningskastar ju nästan varje dag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar