fredag 11 april 2014

Spöbygge

Inte min färg precis.


Fick en fråga från Calle om jag ville knåpa ihop ett spö som han köpt som byggsatts från USA. Jodå,det kunde jag fixa men han varnade mig för färgen på spöt. Färgen ja... chockrosa med svarta lindningar är det nog inte många som har.
Mitt lilla goa barnbarn,13 år,frågade om jag byggde spöt åt hennes idol Yohio som tydligen gillar denna färgen.

Så,nu Calle är spöt snart färdigt återstår bara lackning av lindningarna och sätta ringarna på topp nr2.

Hoppas min nya lina kommer idag. Äntligen har Mistpool fåt hem Rios nya Skagitlinor. En Rio Skagit Max Short 275 gr hoppas jag kommer i brevlådan i dag. Denna linan är jag väldigt spänd på att få prova för den är längre 60cm än min SA på 280gr. Passar säkert mina enandspö 10,6´och 11,3´. Det blir kanske en test på helgen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar