lördag 4 augusti 2018

Många gubbar å mycket film



En trevlig förmiddag blev det, alltid kul när det dyker upp lite gubbar som vill kasta å tjôta lite. Själv var jag ganska tidig runt kl 8 strax efter kom Magnus och så kom Surna veteranen Pär Jansson upp.
Senare kom även BG som var nyfiken på det CND Steelhead 14,2´ #8/9/10 som jag lånat av Lasse Björkman.
Pär ville framförallt prova lite ersättare till sina enhandspö som han tydligen får allt svårare att hantera för sin värkande axel. Då är ju sk Switch spö perfekt i lämplig längd.
Själ riggade jag inte upp några av mina egna spö, det var ju följt upp med dom andra spöna. Måste bara nämna den lilla 11,6`#4-5 som jag laddade med en Rio Scandi Short Versi T# 5. Alla som provade tyckte det var ett fantastiskt fint spö för 700kr enligt Lasse från Kina direkt till dörren, otroligt.

Nu kommer det att ligga många små filmsnuttar som talar om vad vi prova så håll tillgodo med dessa klipp.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar