måndag 3 september 2018

säsongen sista djupbadning + lite film

Mina favoriter. Alla vill vara med på bild.


En kanonförmiddag blev det vid sjön trots att det kom lite vind efter några timmar. Berth-Arne är flitig med träningen och det märks allt mer. I dag körde han med sin 13´ # 8/9 Guideline LPXE och Rio Scandi Short # 8 med 12 ´Hardy spets. Denna kombon är riktigt trevlig att kasta med.
Själv vädrade jag mina 4 favoriter, och känner mig så tillfreds med vad jag har lyckats finna. Har absolut inget behov av att skaffa något nytt. Det skall mycket till om jag skall hitta spö/lina som ger mig den känslan som mina egna spö ger.

En liten filmsnutt på vad som kanske blir årets sista bad/kastning på djupt vatten.
Bada blir det säker någon gång till. Om inte annat i december då det är planerat 2 veckor på Gran Canaria ( Puerto-Rico),










1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera