torsdag 28 mars 2019

Fin närvaro på gubbdagiset +lite film


Oj vad kul med så många som ville vara med att svinga flugspö i dag.
Mycket olika spön/ linor att testa vilket är lite av meningen på detta dagis.
Själv blir det mest svingande med mitt Loop Cross S1 med olika linor.
Nytt för spöt var en av Loops egen lina GDC nånting eller någon annan beteckning som jag inte har lärt mig.
Kastade fint tyckte jag och dom som provade, så gjorde även en lina från Tellis. TSD Conic 33g 11,6m flyt body + inermediate spets. Men återigen så är det Rio Scandi Short Versi T nu en 7/8 med 12 fots Hardy som passar mig bäst.

Kul att test så många olika spön från bl.a Guideline - Loop - Orvis- Epic- Graham - Elgeco.

                                        Lite film blev det även i dag.





 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar