tisdag 16 september 2014

Demo med Fairpoint


Skapligt med folk ganska tidigt

En fin eftermiddag vid Säveån och en demo av Sage spön och linor från Rio. Som vanligt stod MM för arrangemanget tillsammans med Fairpoint och deras representant Henrik Kassow.
Ganska mycket folk som var nyfikna både på spö men framförallt på Rios utbud av linor och där är tydligen deras ScandiVersi T mest populär.
Flertalet av Sage spöna var trevliga att kasta med men till dom priserna tillför dom inte mig något alls.
Janne F provade sitt Thomas/Thomas med flera år på nacken och med rätt lina var det helt i paritet med dom senaste Sagespöna.
Som vanligt på dessa demon känner jag mig nöjd över att inte hittat något bättre än det jag redan har.
Enligt Henrik på Fairpoint så har dom nu ett bra lager i Danmark så jag hoppas på kortare leveranstider än tidigare då det handlade om månader.
Man vill ju ha beställda varor innan säsongen är slut eller som i mitt fall som träningskastar hela året så vill jag inte vänta tills kylan kommer.


Henrik har demo 











 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar