söndag 8 april 2018

Så kom äntligen vårvärmen och en liten filmsnutt

BG i solskenet denna fina vårdag



Oj vilken förmiddag vi fick vid sjön BG och jag. Redan när jag kom till sjön vid 9 tiden gick det att ta av jackan och gå i t-shirt resten av dagen. 5 timmar blev det i solen med lite kastning och mycket snack,
BG ville prova sin 13,6´CTS # 7/8 Skagit med min Rio Scandi Body Long # 8 med 12 fots 6 g Hardy spets, Ja, det kastade skapligt men ville ha lite  tyngre grejer för att passa BG bättre.

Själv provade jag bara mina numera invanda spö med lite olika lin kombinationer.
Vissa känns lite trevligare än andra men allt jag provar funkar fint på mina olika spön.

                        En liten filmsnutt från denna underbara förmiddag.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar