måndag 24 april 2017

En liten fundering....



Efter dagens demo,som MM All Fly arrangerade tillsammans med Guideline,fick jag en fundering av samma typ som när Lopp hade det för några veckor sedan.
Alla dessa demo bygger på att vi skall köpa nya grejor...som kanske inte alltid är bättre för oss när vi fiskar.
Jag ska ha en demo för att visa hur praktiska OPST och andra Skagit linor är i det vardagliga fisket.Vad tror ni om det,gott folk??
Detta gör jag som en motvikt till alla nyheter som poppar upp på marknaden.
!!OBS!! Jag är inte sponsrad av något företag överhuvudtaget.
Så den som vill komma och känna på dessa linor/ spön som jag fiskar med är hjärtligt välkommen,
Fika får ni ta med själva.
Håll bara koll så skall jag hitta en lörd/ söndag som passar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar