tisdag 10 augusti 2010

Danielsson


Finns det någon som har bättre service när det gäller flugrullar än Danielsson i Smedjebacken? Jag tror knappast det. Ringde dom i dag och frågade om en rullfot då min Controlrulle inte sitter lika bra på alla mina spön. Det visade sig att dom gjort den foten 2,2 mm kortare än den som sitter på mina HD rullar. Jodå Gunnar hos Danielsson fixade fram en äldre fot så nu skall rullen skickas till dom eftersom jag inte fick loss en av skruvarna. För mig så finns det bara ett fabrikat när det gäller flugrullar å det är Danielsson. Vilken kanonservice!!!!

Nu skall jag med Tellis upp till Sisjön eller till Rådasjön, skall visa honom dom ställen jag brukar träna på. Han behövde få tag på en brygga att stå och träna på då det tydligen är så på VM till helgen som kommer.

Ha det bra å lev väl




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar