onsdag 22 september 2010

Linprovning

Vin.....eh...linprovning menar jag. Fick låna en del spännande linor av Lill-Micke på MM som jag skall testa på helgen. Två av linorna blev jag väldigt nyfiken på nämligen Power-Taper Long Distans. En ren flyt på 15,25 m och 45 gr + en likadan med sinktipp 15,25 å 47gr.Väldigt nyfiken hur dom funkar på mitt HIP Spey 15fot.


Sedan skall det testas en RM-Spey.Den var bara 13,8 m och låg på 39 gr å´ kanske sitter fint på HIP Spey 13,6 fotaren. Ser fram mot en rolig kasthelg trots att vädret kanske inte blir det bästa. Vinden försöker jag lura med olika ställen att kasta på...;)


                                               ( Dagens ordspråk )
                                    Det omöjliga tar bara lite längre tid


 Ha det bra å lev väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar