torsdag 2 september 2010

                                 En vy över Stornesset och Gaula




I morgon blir det ingen träning för mig som det normalt blir på fredagar, lovade att ställa upp på jobbet för en resa till Linköping.


Men lördag å söndag så befinner jag mig med största sannolikhet uppe vid Sisjön. Fått till baka mitt Daiwa Lochmor 15 efter ett ringbyte hos Elgecco. Så det blir nog lite träning med den och HIPS 13,6 fotarn och båda Carronlinorna.


Det blir nog snart köp av en Elgecco HIPS 15 fots klinga för att knåpas i hop under hösten. Min hustru vet hur det blir!! På mindre än en vecka så skall spöt provkastas...det som jag säger är ett projekt för vintern,ha ha!!


Har oxå tankarna på ett HIPS 11,3 # 6-8 enhands men är väldigt kluven då jag inte vet om min handled orkar med detta spöt.


Som vanlig ha det bra å lev väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar