söndag 17 oktober 2010

Ingen träning i dag

Tellis och Jonas vid gårdagen träning
Träningen inställd för mig idag.Den känns inte så nödvändig efter gårdagens 7 timmars långa pass. Ryggmusklerna behöver säkert vila efter en sån omgång. Jag kastade med ganska krävande spön å linor men det är ju så kul när man väl håller på att man glömmer av att vila ibland.


Tänk vad mycket dessa träffar ger när det gäller att hitta spön och linor som passar en själv. Testade bl.a en LTS Across som Tellis hade, som är framtagen av Syrstadkillarna ihop med Asbjörn Storöien i Norge. 
Den var lite modifierad av Tellis och kastade jättefint tyckte jag. Stealth linan som jag har blev dom förtjusta i.En underbar lina och jag ser fram emot min nya  lite längre och några gram tyngre som bör dyka upp nästa vecka.
  
Ha det bra å lev väl





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar