torsdag 21 oktober 2010

Lilla Julafton

Nya leksaker
Har just gjort färdigt min nya Stealth lina som kom från England igår. Janne Lybeck ringde mig idag och sa att mitt CND spö kommit som han har hjälpt mig att köpa på Ebay. Konstigt det där med spön.... har provat Jannes CND vid åtskilliga tillfällen och kunde inte få spöt ur skallen Så nu har jag förvärvat ett helt nytt SALMO SALAR 15' 6 # 9/10/11.
Skall bli spännande att prova detta i morgon med min nya Stealth lina som ligger en klass över den gamla.Stefan B å jag gjorde ett byte mellan den och en CND lina som han inte blev riktigt vän med.

 Morgondagens träning blir med dom vind och väderutsikter som visas i dag. Sisjön,Scoutgården.Är uppe mellan 8.30- 9.00. 

Ha det bra å lev väl







4 kommentarer:

  1. Hej Berndt.
    Har fått mina grejor från Oslo och har provskjutit 2 ggr. Känns fint. Räknar med att komma upp en stund vid halv nio i morgon.
    Du kan väl meddela med ett mail om det blir annan sjö eller annan strand/Magnus

    SvaraRadera
  2. Hej Magnus kul att du hakar på blir säkert sisjön du har väl mitt tel nr:

    SvaraRadera
  3. Ja, det är lugnt. Jag ringer när jag åker hemifrån...Fasiken va de blåser förresten.

    SvaraRadera
  4. Men vinden bedarrar nog under natten

    SvaraRadera